هر گونه مشاوره برای مرحله 5 نارسایی کلیه مبتلا به PKD

یک شنبه 28 خرداد 1396
ن : lafee

هر گونه مشاوره برای مرحله 5 نارسایی کلیه مبتلا به PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست با مایع پر در کلیه است. علاوه بر این، تعداد و اندازه کیست به تدریج بزرگ شده است. به عنوان یک نتیجه، نارسایی کلیه به راحتی رخ می دهد. از آنجا که دیالیز و پیوند کلیه نمی تواند با به طور موثر، ثبت اختراعات بدانم مشاوره برای مرحله 5 نارسایی کلیه مبتلا به PKD رسیدگی کند.

مرحله 5 نارسایی کلیه مرحله نهایی بیماری کلیوی، که باعث می شود بیماران مشتاق به پیدا کردن درمان برای مقابله با بیماری های کلیوی است.

پیوند کلیه و یا عمل جراحی دو از درمان های متداول برای مقابله با نارسایی کلیه مبتلا به PKD است. اما، از آنجا PKD یک اختلال کلیوی ژنتیکی است، دو درمان می شوند، درمان مناسب برای استفاده نیست.

در چین توسعه پزشکی بی سابقه ای Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه است مزایای غیر منتظره برای بیماران به ارمغان آورده است.

در مرحله اول، سموم، حذف درمان است که توسط تعدادی از کارشناسان کلیوی توسعه یافته است. آن استفاده می شود برای کمک به بیماران روشن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل. در صورت مرحله 5 نارسایی کلیه، خواهد بود مقدار زیادی از سموم و مواد زائد ایجاد را به خون خود را، و تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت وجود دارد، اما نیز تاثیر می گذارد بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، بیماران و پزشکان نیاز به ضمیمه توجه بسیار بیشتری برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی، که به بهترین اثر طول می کشد تا بهبود عملکرد کلیه است. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، مواد مخدر فرهنگ را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو جمع آوری شده، با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در داروهای گیاهی را از آزاد، از سوی دیگر، آن را باعث دفع کیست مایع با افزایش گردش خون کیست دیوار. علاوه بر این، درمان های دیگر مانند دارو حمام، داغ فشرده درمان، بخار درمانی به تصویب رسید برای تعمیر کلیه بیمار.

با استفاده از این درمان، کیست می تواند به طور طبیعی منقبض شده و به تدریج، مهمتر از همه، عملکرد کلیه را می توان به طور طبیعی بهبود یافت.

مشاوره برای مرحله 5 نارسایی کلیه است ذکر شده است، لطفا شما علاقه مند در آن، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/166.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.